Sekapur Sirih

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, Salam Sejahtera dan Salam Perpaduan.

Segala puji dirafakkan kepada Allah, kerana dengan limpah karunianya dapatlah Kelab UMNO Yogyakarta melancarkan semula laman blog kami. Diharapkan dengan wujudnya laman ini, pengunjung dapat menyeluruhi perjalanan Kelab kami untuk masa-masa yang mendatang. Semoga usaha ini membuahkan kebaikan kepada semua.

Kepada ahli-ahli Kelab UMNO Luar Negara Cawangan Yogyakarta, khususnya, dan semua pengunjung yang bertandang ke laman kami, amnya, gunakanlah laman ini semaksimal dan sebaik mungkin. Sekiranya anda mempunyai sebarang kritik dan saran, bolehlah diajukan terus kepada pentadbir laman ini.

Hebahan untuk Penyokong Kontingen Yogyakarta dalam acara Bandung Games

Selasa, 28 September 2010

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Kepada pelajar-pelajar Yogyakarta yang ingin menjadi penyokong di Bandung Games, sila beri nama anda, size t-shirt, no mahasiswa. kepada Saudara fb@Imran Azwan Bin Azizan, ym@imran_azwan atau sms@0838 9335 5495 sebelum hari Khamis,30.09.2010.

Untuk penginapan dan makanan, kepada yang menjadi sukarelawan "volunteers" akan diberikan penginapan dan makan secara ercuma selama di sana.. Namun, kepada yang menjadi penyokong sahaja, harus menguruskan penginapan, makan dan pengangkutan sendiri selama berada di Bandung.

Walaubagaimanapun, kami akan cuba untuk mendapatkan senarai hotel yang berdekatan dengan Perkampungan BG2010.

Kerjasama daripada anda amatlah diharapkan.

Salam hormat,
Mohammad Fazrul bin Mohammad Basir
Ketua Kontinjen Yogyakarta
BG2010

0 comments:

About This Blog

Aktiviti Yang Akan Datang

-

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP