Sekapur Sirih

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh, Salam Sejahtera dan Salam Perpaduan.

Segala puji dirafakkan kepada Allah, kerana dengan limpah karunianya dapatlah Kelab UMNO Yogyakarta melancarkan semula laman blog kami. Diharapkan dengan wujudnya laman ini, pengunjung dapat menyeluruhi perjalanan Kelab kami untuk masa-masa yang mendatang. Semoga usaha ini membuahkan kebaikan kepada semua.

Kepada ahli-ahli Kelab UMNO Luar Negara Cawangan Yogyakarta, khususnya, dan semua pengunjung yang bertandang ke laman kami, amnya, gunakanlah laman ini semaksimal dan sebaik mungkin. Sekiranya anda mempunyai sebarang kritik dan saran, bolehlah diajukan terus kepada pentadbir laman ini.

TAHNIAH DAN TERIMA KASIH KEPADA SELURUH KELAB UMNO INDONESIA

Khamis, 6 Mei 2010

Sekretariat Kelab UMNO Luar Negara bagi pihak YB Dato' Shabery Cheek mengucapkan ribuan terima kasih dan tahniah kepada seluruh KULN Indonesia yang telah memberi kerjasama serta maklumbalas mengenai pengemaskinian data-data pengerusi serta keahlian kelab masing-masing.

Kelab-kelab UMNO Indonesia juga adalah yang terawal selesai proses pengemaskinian data-data mengenai butiran bagi tahun 2010. Di samping itu mereka juga aktif di dalam menganjurkan pelbagai aktiviti yang bermanfaat, dan ini telah mendapat pujian dari Pengerusi KULN, YB Dato' Shabery Cheek sendiri.

Setiausaha KULN, En. Shariff Hamid berharap agar prestasi ini dapat diteruskan lagi dan di samping itu dapat menambahkan keahlian bagi kelab masing-masing.


SUMBER: http://www.kelab-umno.com

0 comments:

About This Blog

Aktiviti Yang Akan Datang

-

  © Blogger template Leaving by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP